Utepremiär!

Det har ju trots allt töat undan en del i Stockholm. Det ligegr fortfarande snöhögar överallt och är halt på vissa ställen - men, gångbanor och cykelvägar är nu så gott som fria från vinter. Detta firade jag med att utemotionera för första gången på typ ett år (!). (Min kompromiss eftersom jag inte orkade ta mig till gymmet för att spinna.)

Jag vill dock inte säga att det var ett joggingpass för jag joggade inte i närheten av hela tiden. Men, nästa gång kommer det gå bättre! Jag tog en sväng runt Bergshamra, en sträcka som är ca 2 km. Som nervarvning tog jag en prommis med hunden. Jag kan konstatera att det är mycket kämpa kvar för att lyckas med vårruset om några månader, så, det är väl dags att börja nu...

Men, tja. Det där med att springa är helt enkelt en utmaning för mig, jag blir helt slut av så otroligt lite. Men, utmaningar är roliga!



Visst har jag en fin blå mössa!

Kommentarer
Postat av: Emms

Heja heja Elin!

2010-03-24 @ 19:27:55
URL: http://festligaplaner.blogg.se/
Postat av: Ellen

Duktigt! För min del blev det bara en promenad idag, utan minsta löparambition. Men bättre än inget. Synd att man inte har hund så att det blir av oftare!

Jag har en känsla av att min joggingkondis är rätt låg, det brukar bli en hel del promenerande för mig med och nu var det ju ett år sen sist... Nåja. Mot Vårruset, det fixar vi!

2010-03-24 @ 21:54:20
URL: http://pannanochpennan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback