Var håller jag hus?

Ja, jag har en liten matkris så jag har inte varit här på ett tag. Det känns inte som att LCHF har funkat för mig och då försvann lusten och drivet. Jag försöker istället att äta med eftertanke, hålla mig ifrån snabba kolhydrater och sådär (funkar dock inte alltid).

Men, jag går och tränar fortfarande. Idag joggade jag en kortis, det var skönt i luften och skönt i benen. Men hursomhelst så har bloggandet fått stå tillbaka, det är svårt när man inte vet vad som händer riktigt i livet.

Kommentarer
Postat av: Wellbeingofme - Välmående, Lågkolhydrat-kost, Träning & Positiv energi

Ahaaa, jag förstår dig!

Jag tror det är sunt att testa att lägga om kosten om man känner att det faktiskt inte fungerar för en. Man kan ju bara finna det bästa för en själv om man söker efter det så att säga.



Hoppas att det går bra för dig och att du kommer underfund med vad du mår bäst av. Gött att du pinnar på med stegen & övriga träning. Lycka till! Kram

2010-04-29 @ 06:21:35
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback