Spinningsvett

Sisådär 15000 steg eller 600 kalorier, så mycket motsvarar mina 55 minuter spinning som jag just genomlevt. Fast jag känner mig rätt så dö ändå. Jäklar vad länge sedan det var jag tränade, det märktes men det var härligt ändå. Jag är ledig i helgen så då kommer jag ha massa tid att träna igen, spinning igen på lördag måhända?

Imorgon är det för övrigt vägning, förra veckan hade jag gått upp, men jag blev inte så förvånad. En hel vecka med besök och allt vad det innebär, det är lätt att trilla dit. Men, denna veckan har gått bättre, och med träningen som bra avslut så torde vågen vara snäll mot mi imorgon. Nu ska jag duscha och sen så är det middagsdags.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback