Inatt sover jag gott och nöjd

14 118 steg. En bra dag alltså. Med marginal till mina uppsatta 13 000 och extra för att kompensera gårdagen. Det är kul att sätta mål, det gör mig inte så mycket om jag inte kommer upp i 13 000/dag den här veckan men att ha mål, korta (veckoprestationer) som långa (göteborgspromenaden) gör att jag presterar bättre.

Mina steg idag har samlats enligt föjande: Transport till och från skolan, promenad med hunden på eftermiddagen, en sväng till biblioteket och affären, transport till och från möte samt kvällsprommis med hunden. Om jag inte hade haft ett mål för dagen/veckan/livet så hade det nog landat på kanske hälften. Jag tog längre promenader än vad jag brukar idag och det kändes väldigt skönt.

Alla anledningar är bra anledningar! Nu ska jag sova :)

Kommentarer
Postat av: The Warriorness

Bra jobbat!

2010-03-03 @ 10:41:16
URL: http://thewarriorness.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback