Ajajaj, mina stackars fötter.

Idag var jag med min kära sambo på mässa. Båtmässa. Det var trevligt, jag fattade inte så mycket men vi fick hålla handen och älsklingen fick berätta allt han ville berätta och jag lyssnade snällt. Men, bäst var nog ändå alla steg som stegräknaren reggade (fast fötterna var ganska trötta när vi åkte hem . jag hade inte direkt valt rätt skor...).

Jag trodde i fredags att helgen skulle bli katastrofdålig, men tack vare storhandlning igår och mässan idag så är jag väldigt nöjd. Jag hade ett mål; jag skulle gå minst 13 000 steg/dag i snitt och med mina 15 500 steg idag så når jag det målet med 500 stegs marginal/dag.

Nästa vecka blir det dock till att dra ner ambitionerna en smula. Denna vecka har ju varit sprotlovsvecka och därmed ganska lugn på skolfroten men - nu är det VÄLDIGT mycket som väntar på att bli gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback