Minus?

Jag tror att jag hade ett litet minus på vågen, är dock inte helt säker eftersom jag inte riktigt har hållt koll på mina rsultat de senaste veckorna. Jaja, neråt är neråt!

Ikväll så ska jag prova ett nytt recept på köttfärsrutor som jag hittade på Annas blogg, det såg så otroligt gott ut och blir ännu bättre när man har alla ingredienser hemma ;)



Förövrigt så ska jag på en tastecasting ikväll. Tastecasting är när man får prova olika cafeer och liknande mot att man berättar om det i till exempel sin blogg eller på facebook. Ikväll så ska jag testa surdegsbröd, dvs det bästa brödalternativet för LCHFare. Egentligen är inget bröd bäst men jag gillar bröd så därför hoppas jag på att verkligen hitta ett bra alternativ ikväll, jag lovar en rapport när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback