En riktigt usel matdag!

Idag har jag ätit jättedåligt fast hyfsat bra ändå. Till frukost åt jag två skivor julskinka, bara rakt upp och ner på stående fot. Sen åt jag inget på sju timmar på grund av dålig urusel planering. När jag sen åt så blev det två bitar choklad (dåliga jag) och två ägg med skagenröra till. Min middag åt jag nyss - den bestod av en halv ölkorv.

Jag har således ätit bra mat idag, med undantag för chokladen dock, men i helt fel intervall och mängd. Tänk om jag någonsin kunde lära mig?

Chokladen är dock svår att vänja sig av med, men, jag försöker hålla mig till måttliga mängder (undanflykt). Aja, jag hade gått ner ett halvt kilo när jag vägde mig igår morse... Det är minus och det känns bra, men kanske hade det gått bättre om jag hade låtit bli chokladen.




Boven i dramat. Man skulle kunna säga att spriten drar ner mängden kolhydrater lite. Men det funkar bara om man totalt ignorerar all socker i marsipanen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback