Så många steg blir det inte...

Idag har jag varit igång HELA dagen och det står ändå bara 5000 steg på räknaren. Men, det gör ju ingenting för jag vet att jag ha rört mig. Maten går sådär, jag lever i någon falsk illusion om att på semester så räknas ingenting. Hah. Det får jag äta upp när jag kommer hem.

Här går i alla fall att blogga, men jag kommer nog att hålla mig mest till min "vanliga" blogg som finns här. Kika in där om ni vill veta mer :D

So long...

Såhär har jag hört att svenska terrorister ser ut. Blåögda med toppluva... Bara så ni vet är det kallt här, backen är således full av svenska terrorister. När jag kom hit imorse så var det nätta MINUS 33 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback