Promenader och ambitioner

Trots att jag gick hem från skolan så har dagen inte varit den bästa rent stegmässigt. Mycket tid har spenderats framför dator och bakom böcker. Just nu ligger räknaren på 7600. Jag har en prommis kvar med hunden så jag kommer minst över 10 000 och får ändå bedöma dagen som godkänd - även om min ambitionsnivå ligger högre än så.

Imorgon ska jag förhoppningsvis en sväng på stan och leta efter en bok, det borde generera lite steg. Kanske tar jag en sväng om gymmet också men mest troligt inte. Min nypåfyllda tatuering ska helst inte svettas för mycket, det är inte bra och definitivt inte skönt (salt i såret bokstavligt talat...). Men, försöker få till en lite längre promenad med hunden under helgen, här finns mycket nya marker att utforska!

Kommentarer
Postat av: Apan trimmar och slimmar med start 105 kg

Oh! Lyllos dig som har en hund. Då finns det ju verkligen en anlending att gå ut. Heja dig!

2010-02-18 @ 22:15:29
URL: http://guldgris.wordpress.com
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

SV: Tack så mycket söta du!

Åh varje gång jag läser din blogg blir jag SÅ sugen på att skaffa en stegräknare, dock får det ev. vänta ännu en månad pga. pengar, buhu!

2010-02-19 @ 10:55:12
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback