ingen jävla rubrik.

Plus på vågen. Igen. Andra veckan irad. Jag känner mig sopig. Och äcklig.

Kommentarer
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, positiv energi, lågkolhydratkost & träning! Nu även Bloggjoggen-skåne

Jag hittade precis hit så jag har inte hunnit läsa så mycket, men en sak vet jag. Det är att du inte skall gräva ner dig pga plus på vågen i två veckor! Ge inte upp, kämpa hårdare istället, visa den där jäkla vågen att du kommer vinna kampen över den till slut. Och glöm inte bort att siffrorna på vågen inte är allt, du är grym ändå :) Nu skall jag kolla runder i din blogg!

2010-02-17 @ 13:24:34
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Lina

Första gången jag tittar in på din blogg, men håller med Wellbeing; se inte motgångarna som hinder. Se dem som utmaningar! Det är bara du och din inställning som avgör hur bra det går! Lycka till!

2010-02-17 @ 17:01:56
URL: http://bjernheim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback